Egy hajó átírása során sok szabályt be kell tartani és számos dokumentumot ki kell tölteni. Az alábbiakban összeszedtük a hajó átírás menetének legfontosabb lépéseit.
Mire van szükség egy hajó átírás során?
- Hajó Adásvételi Szerződés
- Kérelmi lapok kitöltése
- Hatóságnál az eljárás lefolytatása
- Kiállított hajólevél
Miben tudunk segíteni hajó átíratása során?
- Átnézzük és ellenőrizzük az adásvételi szerződést, hogy biztosan át fog-e menni a Hatóságnál
- A szerződést be kell hozni eredetiben hozzánk. Ajánlott már a szerződés előtt egyeztetni velünk, hogy az eladó és vevő közötti újbóli időpontegyeztetést megspóroljuk, mert esetleg nem jó a szerződés.
- Típushiba: nem írják alá mindenhol a szerződést (minden oldalon), rosszul vannak kitöltve az adatok, pl ki kell tölteni a születési nevet akkor is ha egyezik az aktuális névvel, szerződések 4-es pontjában feltüntetettt egyéb rendelkezések nincsenek helyesen kitöltve. Ezeket mi teljes körűen átnézzük. Sőt, akár külön szerződésmintát is tudunk biztosítani. A hivatal által is elfogadott hajó adásvételi szerződés itt tölthető le: https://shipstore.hu/blog/hajo-adasveteli-szerzodes-minta/
- Szükség esetén többször bemegyünk és egyeztetünk a Hatósággal, a kérdéses és problémás pontokat megoldjuk és elintézzük
- Az eljárást teljes körűen végigvisszük
- A folyamat végén átadjuk az új, kiállított hajólevelet (személyesen a 11. kerületben vagy postai úton)
Hajó átírás költsége
A hajó átírás két részből tevődik össze:
- teljes körű ügyintézés + szolgáltatási díj
Az ügyintézs és szolgáltatás díja 25.000 HUF.
Ajánlatkérés
Az árakkal és lehetőségekkel kapcsolatban érdeklődjön az alábbi elérhetőségeken:
- Telefonon: +36 30 405 4545
- Emailen: [email protected]
- Személyesen: 1115, Budapest Bartók Béla út 86. II. emelet 3.